Доброго ранку, діти!
Погляньте на
зображення, задайте дитині питання:
— Хто завітав до нас сьогодні першим? (Кішка) другим?
(Собака) третім? (Корова) четвертим? (Порося) п’ятим? (Конячка) шостим? (Качка)
сьомим? (Курка) восьмим? (Кролик) дев’ятим? (Вівця) Чи можна їх назвати одним
словом — тварини? (Ні, тому що качка та курка — це птахи.) Чи можна всіх
назвати птахами? (Ні, тому що кішка, собака, порося, конячка, кролик та вівця —
це тварини.)
До нас завітав один
гість, але він не знає, хто він – тварина чи пташка. Давайте допоможемо йому?
— Хто це? Козеня — це тварина чи пташка? Як ви дізналися? Що
є у пташки такого, чого немає у тварин? (Пір’я, дзьоб) Так, козеня — це
свійська тварина! Згадайте казки, героями яких були козенята. Пригадайте казку
про козеня, яке вміло рахувати до десяти.
Згадайте зміст
казки Альфа Прьойсена «Козеня, яке вміє рахувати до десяти»
- -
Яких
тварин рахувало козеня? Хто був першим? А другим?
- -
Скільки
всього було тварин?
- -
Хто
був за свинею? Перед биком? Між собакою та півнем?
- -
Давайте
позначимо кожну тварину відповідною цифрою.
Оберіть
рядок, на якому трикутників стільки ж,
скільки й тварин ми порахували?
-
На
якому з рядків стільки ж тварин, скільки ми НЕ порахували?
-
А
скільки буде разом?
Розкажіть дитині,
що число 10 ми можемо написати за допомогою цифер 1 і 0 .
Напишіть цифру 10
в повітрі.
Порахуйте від 1
до 10
Порахуйте від 10
до 1
Пограйте в гру
«Порахуй і доклади»
Викладіть перед
дитиною певну кількість трикутників, завдання дитини докласти стільки ж фігур,
щоб всього їх вийшло 10. Спробуйте повторити гру декілька раз, з різною
кількістю фігур.
Дидактична гра
«Скажи навпаки»
-
Довгий(короткий)
-
Великий(малий)
-
Важкий(легкий)
-
Високий(низький)
Погляньте на
зображення, запропонуйте дитині придумати протилежні слова до зображень.
Наприклад: пір’їнка — гиря, високе дерево — низьке дерево,
м’яка шерсть — колючі голки, великий ведмідь — маленька миша.
— У природі вся жива природа прокидається і зустрічає весну.
У житті тварин настали зміни, родини поповнилися малюками. Погляньте на
малюнок. Порівняйте, чия родина більша: їжаків чи білок. Поставте знак «>»
або «<»
-
Погляньте
на родини вовків і лисиць. Яка родина більша? Поставте відповідний знак.
Робота з
лічильними паличками.
-
Складіть
2 однакових квадрати з 7 паличок, 3 рівні трикутники з 7 паличок, 4 рівні
трикутники з 9 паличок.
-
Ви
вже вмієте рахувати, позначати кількість предметів. Відлічіть 10 паличок і
скріпіть їх.
-
З якими числами
ми сьогодні ознайомились? Якими двома цифрами ми позначаємо число 10?
Немає коментарів:
Дописати коментар