середу, 8 березня 2023 р.

Рекомендації на день

 Давайте згадаємо наш дитячий садок:

Диво-дім, диво-дім, скільки іграшок у нім!

Є багато тут малят — і дівчаток, і хлоп’ят! Гарний дім цей для діток, зветься просто — (Дитсадок)

Знає безліч казочок про слухняних діточок. (Вихователь)

Стоїть великий дім, дітлахів повний він, грають там та веселяться.

Як він називається?

(Дитячий садок)

З нами няньчиться охоче, бо сама погратись хоче.

(Няня, помічник вихователя)

 

Конструктивно-будівельна гра:

«Дитячий садок моєї мрії»

Мета: розвивати зорове сприймання, вміння споруджувати складніші високі будівлі: розміщувати деталі конструктора в різний спосіб — вертикально і горизонтально, замінювати їх іншими деталями; закріплювати вміння розрізняти кольори; викликати в дітей радісний настрій.

Малюємо мильними бульбашками:

Для початку зробіть мильно-фарбову суміш з гуаші (5 ст.л.), рідини для миття посуду або шампуню (1 ст.л.) і води (1 ч.л.). Опустіть у суміш трубочку для соку і подуйте так, щоб вийшла пишна піна. А тепер аркушем паперу злегка торкнемося мильних бульбашок. На ній надрукуються незвичайні форми. Тепер можна взяти в руки пензлики або фломастери і разом домалювати ці фантастичні візерунки.




Гра «Дзеркало»

Дитина ніби виглядає у дзеркало. Ви – дорослий – його відображення. Постарайтеся синхронно виконувати будь-які рухи: повільно ходити по кімнаті, підстрибувати, розводити руки, будувати гримаси та смішні пики, не торкаючись один до одного. За кілька хвилин міняємося ролями.

Бесіда під час прогулянки:

           Назвіть сьогоднішньою день тижня, число і місяць. (Березень)

           До якої пори року відноситься березень? (До весни)

           Скільки у весни братів-місяців? (Три)

           Назвіть їх по порядку. (Березень, квітень, травень)

           З чого починається весна? (Сонечка почало пригрівати сильніше, стало тепліше)

           Чим покрита земля? (Снігом.)

           Чи відбулися з снігом зміни в порівнянні із зимою? (Так, сніг став темним, рихлим, з'явилися перші проталини, маленькі струмочки пробиваються з-під снігу, між деревами на снігу вода і так далі)

           Вітер дме теплий або холодний? (Ще холодний, сирий)

           Чи змінилися дерева? (Дерева стоять голі, але снігу на них вже немає. На гілках тополі можна побачити бруньки)

           Що можна сказати про птахів? (Повернулися з півдня, грачі, шпаки Вони голосно кричать в парку, будують гнізда)

           Чому відбулися в природі всі ці зміни? (Сонечко вдень почало сильніше гріти землю, тому і почав танути сніг, лід, побігли струмки)

     Розповісти дитині, що із настанням весни помітно збільшився день і стали коротші ночі. Сонце світить яскраво, піднімається на небі все вище, з кожним днем дає більше світла і тепло. Тане сніг, лід, біжать струмки, річки виходять з берегів. Умови для життя рослин і тварин стають з кожним днем кращими: набухають і розпускаються бруньки на деревах і кущіх, з'являється трава, оживають комахи, повертаються перелітні птахи, прокидаються і стають активними лісові тварини.

 

Трудова діяльність. Очистити від снігу свої виносні іграшки і корзину, допомогти дітям молодшої групи зібрати іграшки.

 

Він навколо обкрутився, подививсь і оселився.

       Хто оселився в хатині?

       Так, це загадка про шпака.

   Шпаки дуже корисні птахи. Вони поїдають дуже багато шкідливих комах, що нищать рослини. Тому люди приваблюють шпаків до садів, щоб вони охороняли сади від гусені, жуків і черв’яків. Для цього роблять шпаківні.



 

Дидактична гра «Як вчинити?»

Мета: розвивати у дітей ввічливе, чемне ставлення до дорослих, вміння прислухатися до їх думок та порад; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати шанобливе ставлення до інших. Вихователь пропонує пояснити різні вчинки. Якщо не згодні з цими вчинками, то необхідно пояснити, як слід вчинити правильно.

1. До залу увійшла літня жінка, а вільного місця не було, то Наталочка поступилася їй своїм місцем.

2. Мама несе важку сумку, а Дмитрик йде поруч, та ще й весь час вередує й зупиняється.

3. Маринка грається у пісочниці, а Миколка підійшов та забрав у неї лопатку. І т. д

 

Прослухайте казку Ш.Перро «Червона шапочка»

https://www.youtube.com/watch?v=5Xgo9wvzQvg



Фізичні вправи на свіжому повітрі: стрибки через кубики. Покласти кубики

в 3 ряди по 4 в кожному на відстані 40 см один від одного. Стежити за енергійним відштовхуванням обома ногами з одночасним змахом рук та м’яким приземленням

 

Рухлива гра «М’яч під мотузкою» Мета: удосконалювати вміння прокочувати м’яч і підлізати під мотузкою; розвивати спритність та вміння орієнтуватися у просторі.















Немає коментарів:

Дописати коментар

Полетімо на ракеті

  - Доброго ранку, діти! Сьогодні незвичайний день, а справжній День космонавтики! Тож скоріше перетворюємося на космонавтів та шукаємо наш ...