Давайте згадаємо наш дитячий садок:
Диво-дім,
диво-дім, скільки іграшок у нім!
Є багато тут
малят — і дівчаток, і хлоп’ят! Гарний дім цей для діток, зветься просто —
(Дитсадок)
Знає безліч
казочок про слухняних діточок. (Вихователь)
Стоїть великий дім,
дітлахів повний він, грають там та веселяться.
Як він
називається?
(Дитячий садок)
З нами няньчиться
охоче, бо сама погратись хоче.
(Няня, помічник вихователя)
Конструктивно-будівельна
гра:
«Дитячий садок
моєї мрії»
Мета: розвивати
зорове сприймання, вміння споруджувати складніші високі будівлі: розміщувати
деталі конструктора в різний спосіб — вертикально і горизонтально, замінювати
їх іншими деталями; закріплювати вміння розрізняти кольори; викликати в дітей
радісний настрій.
Малюємо мильними
бульбашками:
Для початку зробіть
мильно-фарбову суміш з гуаші (5 ст.л.), рідини для миття посуду або шампуню (1
ст.л.) і води (1 ч.л.). Опустіть у суміш трубочку для соку і подуйте так, щоб
вийшла пишна піна. А тепер аркушем паперу злегка торкнемося мильних бульбашок.
На ній надрукуються незвичайні форми. Тепер можна взяти в руки пензлики або
фломастери і разом домалювати ці фантастичні візерунки.
Гра «Дзеркало»
Дитина ніби виглядає у дзеркало. Ви – дорослий – його
відображення. Постарайтеся синхронно виконувати будь-які рухи: повільно ходити
по кімнаті, підстрибувати, розводити руки, будувати гримаси та смішні пики, не
торкаючись один до одного. За кілька хвилин міняємося ролями.
Бесіда під час
прогулянки:
— Назвіть сьогоднішньою день тижня,
число і місяць. (Березень)
— До якої пори року відноситься
березень? (До весни)
— Скільки у весни братів-місяців? (Три)
— Назвіть їх по порядку. (Березень,
квітень, травень)
— З чого починається весна? (Сонечка
почало пригрівати сильніше, стало тепліше)
— Чим покрита земля? (Снігом.)
— Чи відбулися з снігом зміни в
порівнянні із зимою? (Так, сніг став темним, рихлим, з'явилися перші проталини,
маленькі струмочки пробиваються з-під снігу, між деревами на снігу вода і так
далі)
— Вітер дме теплий або холодний? (Ще
холодний, сирий)
— Чи змінилися дерева? (Дерева стоять
голі, але снігу на них вже немає. На гілках тополі можна побачити бруньки)
— Що можна сказати про птахів?
(Повернулися з півдня, грачі, шпаки Вони голосно кричать в парку, будують
гнізда)
— Чому відбулися в природі всі ці
зміни? (Сонечко вдень почало сильніше гріти землю, тому і почав танути сніг,
лід, побігли струмки)
Розповісти дитині, що із настанням весни
помітно збільшився день і стали коротші ночі. Сонце світить яскраво,
піднімається на небі все вище, з кожним днем дає більше світла і тепло. Тане
сніг, лід, біжать струмки, річки виходять з берегів. Умови для життя рослин і
тварин стають з кожним днем кращими: набухають і розпускаються бруньки на
деревах і кущіх, з'являється трава, оживають комахи, повертаються перелітні птахи,
прокидаються і стають активними лісові тварини.
Трудова діяльність. Очистити від снігу свої виносні іграшки і корзину,
допомогти дітям молодшої групи зібрати іграшки.
Він
навколо обкрутився, подививсь і оселився.
— Хто
оселився в хатині?
— Так,
це загадка про шпака.
Шпаки дуже корисні птахи. Вони
поїдають дуже багато шкідливих комах, що нищать рослини. Тому люди приваблюють
шпаків до садів, щоб вони охороняли сади від гусені, жуків і черв’яків. Для
цього роблять шпаківні.
Дидактична
гра «Як вчинити?»
Мета:
розвивати у дітей ввічливе, чемне ставлення до дорослих, вміння прислухатися до
їх думок та порад; розвивати увагу, логічне мислення; виховувати шанобливе
ставлення до інших. Вихователь пропонує пояснити різні вчинки. Якщо не згодні з
цими вчинками, то необхідно пояснити, як слід вчинити правильно.
1. До залу
увійшла літня жінка, а вільного місця не було, то Наталочка поступилася їй
своїм місцем.
2. Мама
несе важку сумку, а Дмитрик йде поруч, та ще й весь час вередує й зупиняється.
3. Маринка
грається у пісочниці, а Миколка підійшов та забрав у неї лопатку. І т. д
Прослухайте казку
Ш.Перро «Червона шапочка»
https://www.youtube.com/watch?v=5Xgo9wvzQvg
Фізичні вправи на
свіжому повітрі: стрибки через кубики. Покласти кубики
в 3 ряди по 4 в
кожному на відстані 40 см один від одного. Стежити за енергійним
відштовхуванням обома ногами з одночасним змахом рук та м’яким приземленням
Рухлива гра «М’яч під мотузкою» Мета: удосконалювати вміння
прокочувати м’яч і підлізати під мотузкою; розвивати спритність та вміння
орієнтуватися у просторі.
Немає коментарів:
Дописати коментар