четвер, 6 квітня 2023 р.

Поради впродовж дня (06.04)

 Пограйте в гру:

Дидактична гра «Чим і що я роблю»

Подумайте  і скажіть — що ж можна робити за допомогою побутової техніки.

Пилососом я…                 Збираю пил.

Праскою я…                     Прасую речі.

Пральною машиною я… Перу речі.

Електричним чайником я… Нагріваю воду.

По телевізору я… Дивлюся мультфільми.

У холодильнику я… Зберігаю продукти.

За допомогою годинника я… Дізнаюсь час.

На плиті я                            Готую їжу.

Телефоном я…                      Розмовляю

-З’єднайте транспорт з людьми певних професій, що користуються цим транспортом:

- Спробуйте скласти пазл онлайн:

     https://puzzlegarage.com/puzzle/10436/

- Порухайтесь під веселу пісеньку:

 https://www.youtube.com/watch?v=gjUwtVYktSc

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Полетімо на ракеті

  - Доброго ранку, діти! Сьогодні незвичайний день, а справжній День космонавтики! Тож скоріше перетворюємося на космонавтів та шукаємо наш ...