пʼятницю, 24 березня 2023 р.

Весняний вернісаж на сходах

 Доброго ранку, діти!

Чи знаєте ви, де можна побачити картини художників, познайомитись з їх творчістю?

( У музеї, в галереї, на сайтах художників, в інтернеті, на виставках, в художніх альбомах або в книжках)



Розгляньте зображення італійського дворика.

-          Чим прикрашений цей двір? Якими речами? (фонтани, квіти, кущі, стільці)



-          Окрім вищеназваних речей стіни будинків прикрашались також картинами.

Розгляньте «Натюрморт» К.Жерара:

 


 

Запитання:

 

  • Що тут відбувається? Що ще тут відбувається?
  • Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так говорити?
  • Що можна сказати про те, де це відбувається?
  • Назви кольори квітів. Якими візерунками оздоблені вази?
  • Знайди орнаменти на вазах.

 

 Також «Композиція» Ю.Бродської

 


 Запитання:

  •  Що ти бачиш на поданому зображенні?
  • Що ще ти бачиш на картинці?
  • Що саме дозволяє тобі так говорити?
  • Які форми ти тут впізнав(ла)?
  • З яких художніх матеріалів виготовлено цю композицію?

 

Подивіться відеоматеріал та відгадайте загадки про первоцвіти:

https://youtu.be/u-OwXeY3-aQ








Проведіть із дитиною психогімнастику «Я – квітка»

Уявіть ,що ви на галявині з квітами, нюхаєте квіти – вдих носиком. Видих ротиком зі звуком [а]. «Як пахне квітка». Повторити 4-5 разів.

 Психогімнастика «Я – квітка!»

 Я – квітка. Я дуже маленька. Я повільно росту, піднімаюся. Я прокидаюся від чудового сну. Розтулюю свої тоненькі, ніжні пелюстки, повертаюся до сонечка, умиваюся росою. Мої пелюстки граються з вітром. Вони танцюють з ним, кружляють у вальсі. Я дарую свої пахощі небу, сонцю, землі та людям.

 

 

Розгляньте із дитиною світлини весняних квітів, які занесені до Червоної книги.






  • -          Що означає те, що квітка знаходиться у Червоній книзі?
  • -          Чи можна рвати квіти? Чому?
  • -          Які правила поведінки із квітами ми можемо назвати(запропонуйте придумати власні правила поведінки)

 

-          Не топтати квітів, а бережно милуватися ними.

-          Не рвати і не дозволяти рвати іншим.

-          Не купувати букети первоцвітів, тоді їх перестануть купувати.

-          Краще сфотографувати галявину з квітами і показати іншим.

Вправа «Помилка - не помилка»

-          Мета: закріпити правила поведінки у лісі.

-          - Коли я у лісі, я бігаю, стрибаю, квіти палкою збиваю... (Це - помилка)

-          - У лісі я дбайливо ставлюся до кожної квітки та рослини...(Це - не помилка)

-          - Повертаючись із лісу додому, я нариваю великий букет квітів, щоб порадувати маму... (Це - помилка)

-          - У лісі я не галасую, не топчу квітів та маленьких комах... (Це - не помилка)

-          -  Все, що залишилося від обіду у лісі, я збираю у сміттєвий пакет і викидаю під кущ...(Це - помилка)


Вправа «Що було б, якби...?» (не стало на Землі квітів)

Орієнтовні відповіді дітей:

- Якби не стало квітів, то не було б так гарно навкруги.

- Якби не стало квітів, то комашки не мали б де ховатися від вітру і холоду.

- Якби не стало квітів, то бджілки не мали б де збирати солодкий мед.

- Якби не стало квітів, то стало б нудно і невесело на Землі

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Полетімо на ракеті

  - Доброго ранку, діти! Сьогодні незвичайний день, а справжній День космонавтики! Тож скоріше перетворюємося на космонавтів та шукаємо наш ...