Доброго ранку, діти!
Чи знаєте ви, де можна побачити картини художників,
познайомитись з їх творчістю?
( У музеї, в галереї, на сайтах художників, в інтернеті, на
виставках, в художніх альбомах або в книжках)
Розгляньте зображення італійського дворика.
-
Чим прикрашений цей двір? Якими речами? (фонтани,
квіти, кущі, стільці)
-
Окрім вищеназваних речей стіни будинків прикрашались
також картинами.
Розгляньте «Натюрморт» К.Жерара:
Запитання:
- Що тут відбувається? Що ще тут відбувається?
- Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так говорити?
- Що можна сказати про те, де це відбувається?
- Назви кольори квітів. Якими візерунками оздоблені вази?
- Знайди орнаменти на вазах.
- Що ще ти бачиш на картинці?
- Що саме дозволяє тобі так говорити?
- Які форми ти тут впізнав(ла)?
- З яких художніх матеріалів виготовлено цю композицію?
Подивіться відеоматеріал та відгадайте загадки про
первоцвіти:
Проведіть із дитиною психогімнастику «Я – квітка»
Уявіть ,що ви на галявині з квітами, нюхаєте квіти – вдих
носиком. Видих ротиком зі звуком [а]. «Як пахне квітка». Повторити 4-5 разів.
Розгляньте із дитиною світлини весняних квітів, які
занесені до Червоної книги.
- - Що означає те, що квітка знаходиться у Червоній книзі?
- - Чи можна рвати квіти? Чому?
- - Які правила поведінки із квітами ми можемо назвати(запропонуйте придумати власні правила поведінки)
-
Не топтати
квітів, а бережно милуватися ними.
-
Не рвати і не
дозволяти рвати іншим.
-
Не купувати
букети первоцвітів, тоді їх перестануть купувати.
-
Краще
сфотографувати галявину з квітами і показати іншим.
Вправа «Помилка - не помилка»
-
Мета: закріпити
правила поведінки у лісі.
-
- Коли я у лісі,
я бігаю, стрибаю, квіти палкою збиваю... (Це - помилка)
-
- У лісі я
дбайливо ставлюся до кожної квітки та рослини...(Це - не помилка)
-
- Повертаючись
із лісу додому, я нариваю великий букет квітів, щоб порадувати маму... (Це -
помилка)
-
- У лісі я не
галасую, не топчу квітів та маленьких комах... (Це - не помилка)
-
- Все, що
залишилося від обіду у лісі, я збираю у сміттєвий пакет і викидаю під кущ...(Це
- помилка)
Вправа «Що було б,
якби...?» (не стало на Землі квітів)
Орієнтовні відповіді дітей:
- Якби не стало квітів, то
не було б так гарно навкруги.
- Якби не стало квітів, то
комашки не мали б де ховатися від вітру і холоду.
- Якби не стало квітів, то
бджілки не мали б де збирати солодкий мед.
- Якби не стало квітів, то
стало б нудно і невесело на Землі
Немає коментарів:
Дописати коментар