понеділок, 6 березня 2023 р.

Рекоменації на день!

 

Як гарно ти знаєш свою матусю?

Запропонуйте дитині відповісти на запитання:

  • - Яка улюблена мамина квітка?
  • - Який улюблений матусин колір?
  • - Коли день народження у твоєї матусі?
  • - Яку пісню найбільше любить співати матуся під час родинних свят?
  • - Яка улюблена мамина страва?
  • - Що мама любить робити у свій вільний час?

 

Мовленнєва гра: «Продовж речення»

  • Приклади: моя мама найкраще робить…,
  • я пишаюсь тим, що моя мама…,
  • моя мама радіє, коли я…,
  • моя мама сумує коли
  • моя мама смачно готує…,
  • мені подобається в моїй мамі те, що

Питання можна повторювати для того, щоб діти зрозуміли скільки всього може їхня мама!

 

 

Спостереження за першими ознаками весни:

Ще вітер зимовий з дощем загуде,

Ще сніг острівками блищить де-не-де.

Береза сережки свої розпускає.

Чи ви здогадались, коли це буває? (У березні)

  • -          Про яку пору року ця загадка?
  • -          Якими є перші ознаки весни?
  • -          Як називається перший весняний місяць?

По-різному називали на Україні перший місяць весни. Пара¬лельно з назвою березень вживали березоль та березіль. Виникли вони з двох слів — береза і зола. Саме в цю пору селяни виру¬бували в лісах березові гаї. На звільнених площах сіяли зерно.

Зрубані дерева спалювали, отримували золу, тобто попіл. Із нього виготовляли скло. Промисел цей називали гутництвом.

А з березової кори виготовляли дьоготь. За часів Богдана Хмельницького дьоготь гнали цілі села. Ним лікували деякі хвороби воїнам, змащували взуття, вози. Так від назви берези та її продукту утворилася назва місяця. Березень називали ще соченем, соковиком, новолітцем, полютим, сухим, красовиком. Гарний місяць березень... (За В. Скуратівським

Чому так говорять?

                    Весна відмикає дерева й води.

                    У березні мороз скрипучий, та вже не пекучий.

                    Зима березень лякає, але сама вже зникає.

Мовленнєва гра «Весна яка»

Запропонуйте дитині дібрати багато прикметників до слова «весна»

 

Фізичні вправи на свіжому повітрі:

Ходьба по гімнастичній лаві приставним кроком, грудьми вперед, руки на поясі.

Трудова діяльність: запропонувати дитині під наглядом дорослих покормити безпритульних тварин.

Дидактична гра «Як тебе назвали?»

Діти по черзі називають себе: спочатку в називному відмінку, а потім —в орудному.

Я — Оленка, мене назвали Оленкою. Я — Максим, мене назвали Максимом.

— Імен різних на світі дуже багато, але вони схожі між собою. Чим? Імена складаються зі звуків. Є імена, що починаються на однаковий звук. Існують довгі та короткі імена. Назвіть довгі імена. (Єлизавета, Ярослав, Поліна) Від довгих імен можна утворити короткі й навпаки. (Ліза, Ясик, Поля) Ви почули, що одне й те саме ім’я звучить по-різному? Наприклад: Тетянка, Таня, Тетяна, Тетяночка

Гра "Знайди цифру"
















Немає коментарів:

Дописати коментар

Полетімо на ракеті

  - Доброго ранку, діти! Сьогодні незвичайний день, а справжній День космонавтики! Тож скоріше перетворюємося на космонавтів та шукаємо наш ...