Далеко від Кіпру й Нової Зеландії
Існує чудова
країна Мрійляндія.
Там сонечко можна тримати в
долонях,
Їздити в школу верхи
на конях.
І море солодке,
а не солоне,
Замість панамок –
носять корони.
При зустрічі роблять усі реверанс,
І жабки в калюжах танцюють брейк- данс.
Дівчата одягнені в сукні блискучі
І в білих пуантах
танцюють блискуче.
Там хлопці літають на
парашутах
І днями стрибають
вони на батутах.
Чи ти б їм порадив дівчат захищати?
Від кого? В країні немає піратів!
Та ні – вони є, але милі та добрі.
А ще в тому краї –
зайчиська хоробрі.
Десерти з’являються зразу на столиках,
І замість маршруток
всі їздять на роликах.
Ти можеш і сам
побувати в Мрійляндії,
Для цього не треба долати Ісландії,
Як тільки свої оченята зімкнеш,
До неї потрапиш. Ти
ж хочеш? Авжеж!
Поспілкуйтесь із дитиною на тему того, про що вона мріє
найбільше в житті?
Помрійте разом із нею : про тепло, літо, зустріч із дорогими
людьми, можливо, країну в яку хочете вирушити.
Розмову про мрії ви можете продовжити плануванням, яким
чином можна досягти намріяного.
Мовленнєва вправа:
Пригадаймо,друзі, вмить,
Як пшениченька шумить? Ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш…
Як в гайку струмок
дзвенить? Джр-джр-джр-джр-джр-джр…
Як бджола в саду бринить? Дз-дз-дз-дз-дз-дз…
Як шумлять у птаха крила? Ш-ш-ш-ш-ш-ш…
В морі синьому вітрила? Ш-ш-ш-ш-ш-ш…
Вітер з гаєм розмовляє? Ш-ш-ш-ш-ш-ш…
Поміж листячком гуляє? Ш-ш-ш-ш-ш…
Ми з тобою пошуміли,
Від роботи відпочили.
Гра «Короткі і довгі слова»
Погляньте на зображення, проговоріть, що на ньому
намальовано. Запропонуйте дитині
виявити, які з цих назв короткі а які довгі.
Вправа «Впіймай звук»
- - Який перший звук у слові «Червоний»?
- - А в слові «шипучий»?
- - Давайте уявимо, що нам необхідно впіймати ці звуки, але [ч] – правою рукою, а [ш] – лівою.
Швидка, технічна, човен, качур, черв’як, шуба, шапка,
чекати, чорний, пташки тощо
Гра «Чиї речі»
Підготуйте речі, які належать усім членам родини та дитина
про це знає. Запропонуйте дитині відповідати на питання «Чиї речі», утворюючи
відповідні присвійні прикметники.
помада (чия?) — мамина; капці (чиї?) — дідусеві; фартух
(чий?) — бабусин; піджак (чий?) — татів; окуляри (чиї?) — дідусеві; плаття
(чиє?) — мамине; хустка (чия?) — бабусина; викрутка (чия?) — татова, сорочка
(чия?) — дідусева; капелюх (чий?) — татів; сумочка (чия?) — мамина; каструля
(чия?) — бабусина; в’язання (чиє?) — бабусине; брюки (чиї?) — татові; сарафан
(чий?) — мамин тощо
Слідкуйте за тим, щоб малюк будував словосполучення граматично
правильно та узгоджував прикметник із родом іменника.
«Кличемо усю родину» (вживання слів у кличному відмінку)
Завдання дитини дібрати варіанти слів у
кличному відмінку, уявляючи, як вона зве усіх членів своєї родини:
Мамо, мамочко, матусенько, ненечко, матінко!
Тату, татку, татусю, татусеньку, таточку, батьку!
Бабусю, бабусенько, бабусечко, бабцю!
Діду, дідусю, дідусенько, дідочку!
Брате, братику!
Сестро, сестричко, сестриченько, сестронько
Немає коментарів:
Дописати коментар