четвер, 16 березня 2023 р.

Мрію - в дію!

 

Далеко  від  Кіпру й Нової Зеландії

Існує чудова  країна  Мрійляндія.

Там сонечко можна тримати в  долонях,

Їздити  в школу верхи на конях.

І море  солодке, а  не солоне,

Замість  панамок – носять корони.

При зустрічі роблять усі реверанс,

І жабки   в  калюжах танцюють брейк- данс.

Дівчата одягнені в сукні блискучі

І в  білих пуантах танцюють блискуче.

Там  хлопці літають на парашутах

І днями  стрибають вони на батутах.

Чи ти б їм порадив дівчат захищати?

Від кого? В країні немає піратів!

Та ні    вони є, але милі та добрі.

А ще  в тому краї – зайчиська хоробрі.

Десерти з’являються зразу на столиках,

І замість маршруток  всі  їздять на роликах.

Ти  можеш і сам побувати  в  Мрійляндії,

Для цього не треба долати Ісландії,

Як тільки свої оченята зімкнеш,

До   неї потрапиш. Ти ж хочеш? Авжеж!

 

Поспілкуйтесь із дитиною на тему того, про що вона мріє найбільше в житті?

Помрійте разом із нею : про тепло, літо, зустріч із дорогими людьми, можливо, країну в яку хочете вирушити.

Розмову про мрії ви можете продовжити плануванням, яким чином можна досягти намріяного.

 

Мовленнєва вправа:

Пригадаймо,друзі, вмить,

Як пшениченька шумить? Ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш…

Як в гайку струмок  дзвенить? Джр-джр-джр-джр-джр-джр…

Як бджола в саду бринить? Дз-дз-дз-дз-дз-дз…

Як шумлять у птаха крила? Ш-ш-ш-ш-ш-ш…

В морі синьому вітрила? Ш-ш-ш-ш-ш-ш…

Вітер з гаєм розмовляє? Ш-ш-ш-ш-ш-ш…

Поміж листячком гуляє? Ш-ш-ш-ш-ш…

Ми з тобою пошуміли,

Від роботи відпочили.

 

Гра «Короткі і довгі слова»

Погляньте на зображення, проговоріть, що на ньому намальовано. Запропонуйте дитині  виявити, які з цих назв короткі а які довгі.

 


Вправа «Впіймай звук»

  • -          Який перший звук у слові «Червоний»?
  • -          А в слові «шипучий»?
  • -          Давайте уявимо, що нам необхідно впіймати ці звуки, але [ч] – правою рукою, а [ш] – лівою.

Швидка, технічна, човен, качур, черв’як, шуба, шапка, чекати, чорний, пташки тощо

Гра «Чиї речі»

Підготуйте речі, які належать усім членам родини та дитина про це знає. Запропонуйте дитині відповідати на питання «Чиї речі», утворюючи відповідні присвійні прикметники.

помада (чия?) — мамина; капці (чиї?) — дідусеві; фартух (чий?) — бабусин; піджак (чий?) — татів; окуляри (чиї?) — дідусеві; плаття (чиє?) — мамине; хустка (чия?) — бабусина; викрутка (чия?) — татова, сорочка (чия?) — дідусева; капелюх (чий?) — татів; сумочка (чия?) — мамина; каструля (чия?) — бабусина; в’язання (чиє?) — бабусине; брюки (чиї?) — татові; сарафан (чий?) — мамин тощо

 






Слідкуйте за тим, щоб малюк будував словосполучення граматично правильно та узгоджував прикметник із родом іменника.

«Кличемо усю родину» (вживання слів у кличному відмінку)

Завдання дитини дібрати варіанти слів у кличному відмінку, уявляючи, як вона зве усіх членів своєї родини:

Мамо, мамочко, матусенько, ненечко, матінко!

Тату, татку, татусю, татусеньку, таточку, батьку!

Бабусю, бабусенько, бабусечко, бабцю!

Діду, дідусю, дідусенько, дідочку!

Брате, братику!

Сестро, сестричко, сестриченько, сестронько

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Полетімо на ракеті

  - Доброго ранку, діти! Сьогодні незвичайний день, а справжній День космонавтики! Тож скоріше перетворюємося на космонавтів та шукаємо наш ...