середу, 22 лютого 2023 р.

Поради впродовж дня (22.02)

 - Спробуйте розмалювати Землю та Місяць онлайн:

https://www.supercoloring.com/ua/rozmalovky/zemlya-ta-misyac

- Допоможіть космонавтам дістатися Землі:

- Послухайте веселу пісню про Сонце та Місяць:

https://www.youtube.com/watch?v=_h5nGxLBjjE

- Зробіть фізкультвилинку:

Фізкультхвилинка «Земля»


Я планета, звусь Земля, (потягнутися вгору)

Я велика — не мала. (розведення рук у сторони)

Навкруг себе я кружляю, (покружляти на своєму місці)

Так у космосі літаю. (покружляти на своєму місці)

Ніч і ранок, день і вечір, (нахили тулуба вправо-вліво)

Всі вони завжди доречні. (нахили тулуба вправо-вліво)

Літо, осінь, зима, весна (нахили тулуба вперед-назад)

Змінюються теж здавна. (нахили тулуба вперед-назад)

Заслуга в цьому є моя, (руки в боки, “пружинка”)

Я планета, я — Земля! (руки в боки, “пружинка”)

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Полетімо на ракеті

  - Доброго ранку, діти! Сьогодні незвичайний день, а справжній День космонавтики! Тож скоріше перетворюємося на космонавтів та шукаємо наш ...