середу, 7 грудня 2022 р.

Поради впродовж дня (07.12)

 Запропонуйте дитині зробити гімнастику для очей:

Щоб зір хороший мати,

Треба очі тренувати.

Подивитись вліво-вправо,

Вверх і вниз, а ще ласкаво

Усміхнутися гарненько

І закліпати швиденько.

Потім трішки відпочити –

Все спочатку повторити.

-Допоможіть дитині доповніть прислів’я про здоров’я. За бажанням розучіть те, яке найбільш сподобалося:

  • Без здоров'я нема (щастя).
  • В здоровому тілі — здоровий (дух).
  • Здоровому все ..(здорово).
  • Здоров'я — найдорожчий (скарб).
  • Весела думка — половина (здоров'я).

 - Послухайте разом з дитиною веселу пісеньку про вітаміни, запитайте після прослуховування: де живуть вітаміни? Чим корисні вітамінки?

https://www.youtube.com/watch?v=CPvkHcGm88A

-Для здоров’я дуже важливо вдосталь рухатися:

Руханка «В здоровому тілі – здоровий дух!»

https://www.youtube.com/watch?v=fg7gqwoNdGI

-Розгляньте картинку та назвіть зимові види спорту:






 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Полетімо на ракеті

  - Доброго ранку, діти! Сьогодні незвичайний день, а справжній День космонавтики! Тож скоріше перетворюємося на космонавтів та шукаємо наш ...