Усюди діє порядок (підсумкове за два тижні)
-Доброго ранку, діти! Ми вже точно знаємо з вами, що
порядок – важлива частина усього нашого життя, там, де немає порядку,
відбувається безлад і плутанина. Подивіться, ось на цих картинках художник
забув про правила і природний порядок, допоможіть йому та вкажіть на помилки.
Дидактична гра «Що переплутав художник»?
- Молодці, впевнена, що ви швидко знайшли всі помилки! Так, ці картинки, мабуть, зразу викликали в вас здивування, бо на них намальовано те, чого не може бути. А давайте в наступній грі з вами розгадаємо, що є правдою, а чого точно не може бути, й при цьому розімнемося.
Гра «Трапляється-не трапляється» (взято з сайту Всеосвіта, збірка словесних ігор Коваленко Л.Ю.)
-Добре, діти, вас не заплутаєш: знаєте, де правда, а де – ні! У картинках
та словах порядок навели, але ми з вами пам’ятаємо, що й порядок у речах є дуже
важливим. Давайте зараз подивимось, як наводять порядок, збираючи свої речі, свинки
Пеппа і Джордж.
https://www.youtube.com/watch?v=NuoFxJ8hyaU
- Сподіваюсь, що ви, мої любі, завжди прибираєте за собою свої іграшки.
- А пам’ятаєте, ми з вами говорили про те, що навіть в природі є порядок,
який допомагають підтримувати різні пори року. Яка зараз пора року надворі?
Який місяць? Як пані Осінь наводить в природі порядок? (миє дощем землю,
провіває вітром, наводить порядки в саду та на городі, прибираючи врожай)
-Так, ми з вами, допомагаючи Осені, навіть вже навчилися ліпити з
пластиліну щедрий врожай, а ще я хочу вам показати цікавий спосіб вироблення
одного з овочів. А якого саме ви здогадаєтесь, відгадаючи загадку!
Я яскрава, довгоноса
І зелені маю коси,
Я хрумка і соковита,
Люблять всі: дорослі й діти.
-Звісно,
це морква! Давайте спробуємо зробити запас гарних корисних морквинок.
Зараз розімнемо пальчики і почнемо!
Пальчикова гімнастика
КВАСИМО КАПУСТУ
- Ми капусту шаткували! (двічі) – прямими долонями імітуємо рухи сокири.
- Солі в неї ми поклали! (двічі) – пальці зібрані “щіпкою”, “солимо
капусту”.
- Ми капусту м’яли, дерли!(двічі) –стискаємо пальці в кулачки, то одночасно
на двох руках, то по черзі.
- Смачну моркву туди терли!(двічі) – пальці однієї руки зжаті в кулак і
здійснюють ритмічні рухи уверх-униз по долоні другої руки. Після цього міняємо
руки.
Матеріали:
кольоровий папір (помаранчевий і зелений), клей, ножиці, чорний фломастер або
олівець, серветки.
Але в роботі, діти, будьте дуже акуратними, не забувайте, що ножиці гострі, тож беремо їх за кільця і обережно відрізаємо потрібні деталі.
https://www.youtube.com/watch?v=UIsJgpPrZQU&t=1s
Немає коментарів:
Дописати коментар