- Доброго ранку, діти! Сьогодні ви дізнаєтесь трошки більше про тіло людини. Згадайте, які частини тіла ви знаєте? (голова, руки, ноги, спина й т.п.)
- Молодці, діти, а для чого людині потрібні руки?
- Подивимось, що можуть робити наші руки. Спробуйте взяти якусь іграшку без
допомоги рук.
- Легко? А тепер візьміть руками.
- Спробуйте вдягти якийсь одяг без рук, виходить? А тепер за допомогою рук.
- Бачите, як наші руки працюють. Величезну різноманітність дій здатні вчинити руки людини.
- Покладіть обидві руки на стіл. Подивіться на них уважно і дайте відповідь на питання: Скільки рук у людини? (дві)
- Чим схожі дві наших руки між собою? Чим відрізняються обидві руки один
від одного?
Оповідання В. Сухомлинського «Права та ліва рука»
https://www.youtube.com/watch?v=Jvgv9vDO1Pg
- Якою рукою ти зазвичай щось робиш (чистиш зубки, малюєш, береш іграшки)?
- Чому ліву руку іноді називають «ледачою»?
- Що ти вмієш робити лівою рукою?
- Спробуймо потренуватись визначати, де ж в нас права рука, а де – ліва,
потренуймо їх у веселій грі.
Право-ліво
https://www.youtube.com/watch?v=EbMtC_Vzppc
- Дуже добре!А тепер
спробуймо за допомогою
рук розмовляти. Пограємо в гру, яка називається «Де ми були, ми не
скажемо, а що робили - покажемо».
Ви повинні виразно
показати, що ви робили.
Подивіться на картинки та покажіть дію лише руками, а дорослі будуть відгадувати.
- Які ж працьовиті наші ручки! Я
сподіваюся, що сьогодні ви добре зрозуміли, що можливості ваших рук дуже
великі. Вони можуть працювати, грати і навіть розмовляти. Ось які цінні наші
руки.
Немає коментарів:
Дописати коментар