середу, 21 лютого 2024 р.

Мова моя рідна

 - Доброго ранку, діти! Сьогодні незвичайний день, адже сьогодні ми святкуємо День рідної мови!

- Діти, у світі є багато країн й різних мов. Але рідна мова для кожної людина є тільки одна.

- В якій країні ми живемо?

- Якою мовою розмовляємо?

Вірш Л. Полтави "Хто як говорить?"

https://www.youtube.com/watch?v=c8ZnlxNJYNY

- А мова в нас красива і багата, мелодійна і щира. Народ наш завжди славився працелюбністю, щирістю, добротою і чарівною піснею. Бо завжди в Україні співали всі - дорослі й діти, з піснею легше було жити, у ній можна було передати любов і тугу, щастя і радість, свої мрії і надії. А рідною українською мовою людина не тільки розмовляє, а й мислить.

І навіть коли людина знає багато мов, уміє розмовляти ними, то думає завжди тільки рідною.

- Хто навчає маля рідної мови? (батьки) Ще бувши в колисці дитина чує рідну мову, послухайте, як гарно звучать українські колискові.

Колискова «Котику сіренький»

https://www.youtube.com/watch?v=eXaBhsaTbBc

- Неможливо уявити українську мову й без казки. Немає у світі людини, яка б не любила їх. А ви любите казки?

Гра «З якої казки уривок?»

Я по засіку метений, Я на яйцях печений… («Колобок»)

Мій котику, мій братику,

Несе мене Лиска за крутії гори,

За бистрії води… («Котик і Півник»)

Ходи, Мишко, не сиди, Нам Ріпку витягти допоможи. («Ріпка»)

Тупу-тупу ногами,

Сколю рогами,

Ніжками затопчу,

Хвостиком замету… («Коза-Дереза»)

Гуси-гуси-гусенята, візьміть мене на крилята… («Івасик Телесик»)

- Я думаю, що ви всі зрозуміли, що найбільше багатство народу – це його мова. Наша мова гнучка, мелодійна, розкішна і дуже потрібна нам. На згадку про сьогоднішній день намалюймо разом з вами нашу країну.

Малювання «Україна»

https://www.youtube.com/watch?v=2dAaI-eJWgk

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Поради на день (29.04)

  - Склади картинку з зображенням вогню: Мультфільм « Що робити під час пожежі? » https://www.youtube.com/watch?v=vTSBL_YOcc4 - Допоможіть...