- Доброго ранку, діти! Сьогодні до нас заглянув котик, але не звичайний, а казковий!
- Чи знаєте ви казки, в яких героєм є котик? («Пан Коцький», «Котик і Півник» та інші)
- Так, це котик з казки про котика та півника. Послухайте, що з ними сталося:
Аудіоказка «Котик та півник»
https://www.youtube.com/watch?v=XdIlDoSt3tE
- Де жили Котик і
Півник?
- Куди ходив Котик
кожного дня?
- Що наказував Котик
Півнику, коли йшов з дому?
- Хто приходив до
хатинки Котика та Півника, коли Півник залишався сам?
- Що хотіла Лисичка
від Півника?
- Чи був слухняний
Півник? Чому ні?
- Хто завжди рятував
Півника?
- Отже, все було
добре, коли півник був біля котика, тобто близько. А коли котик відходив далеко
від хатинки, ставалася біда.
- Розгляньте картинки та скажіть, де котик і півник знаходяться близько один до одного, а на якій картинці – далеко.
- Закріпимо знання про «близько» у грі:
https://learning.ua/matematyka/doshkilniata/znaidy-obiekt-iakyi-znakhodytsia-poruch
- Молодці! Як ви
гадаєте, чи страшно було півнику, коли його схопила лисиця? Як він себе почував?
Дидактична гра «Я
– півник»
Діти, уявіть себе
на хвилинку півником.
Хто ти? (Півник.)
Який у тебе
настрій?
Що ти вмієш
робити?
Який у тебе
хвіст?
Як ти співаєш?
Кого ти будиш?
З ким ти
дружиш?
Кого боїшся?
Що ти любиш
їсти?
Де ти живеш?
Немає коментарів:
Дописати коментар