- Доброго ранку, діти! На минулому занятті ми з вами гостювали в казці «Три ведмеді», пам’ятаєте? Згадайте, як звали дівчинку, що потрапила до будиночка ведмедів?
- Як вона поводила себе в їхній домівці, що робила?
- Яку страву вона з’їла та з чого? (кашу з миски)
- Правильно, Марійка з’їла всю кашу з мисочки ведмежатка. А чим вона її їла, як ви гадаєте?
- Так, ложкою. Діти,
а миска, ложка, виделка, тарілка, що це? Так, це посуд.
- Цікаво, а чи є у
ведмедів й інший посуд, крім мисок та ложок?
- Згадайте, який ще
посуд ви знаєте?
Відео з розвитку мовлення «Посуд»
https://www.youtube.com/watch?v=-D7gd0Tzdt8
- Звісно ж, у мами ведмедиці є гарна кухня з великою шафою, де стоїть різний посуд.
- В цій шафі все в порядку: великий посуд для тата-ведмедя, трохи менший –
для ведмедиці, а маленький – для ведмежатка. Допоможіть правильно назвати
великий та маленький посуд:
https://www.youtube.com/watch?v=L_euHO2iZYI
- Молодці, діти! Тож поки мама-ведмедиця готує смачну кашу та розкладає її по
тарілках, трошки розімнемося та піднімемо апетит.
Фізкультхвилинка «Три ведмеді»
Є у хащі лісовій
Невелика гарна хатка
(Крокують на місці)
І живуть ведмеді в ній:
Тато, мама й ведмежатко.
(Йдуть, як ведмеді)
Тато - велетень
кошлатий!
(Руки вгору)
Менша - ведмедиця
- мати,
(Руки на поясі)
А синок - малятко
просто
(Трішки присідають)
Він малесенького зросту.
(взято з сайту - http://leleka.rv.ua)
- Молодці,
діти! Дякуємо ведмедям за частування й за те, що допомогли нам згадати різний
посуд.
Немає коментарів:
Дописати коментар