- Доброго ранку, діти! Сьогодні на дереві я побачила невеличкий будиночок. Біля нього літало багато пташок.
- Що це за будиночок?
- Яких пташок ви
бачите? (горобців та синичок)
- Чому вони
прилітають до цього будиночка?
- Хто залишає там їжу
для пташок?
- Правильно, діти, пташкам допомагають люди. На вулиці стає дуже холодно та
сніжно, птахам все складніше знайти собі їжу. Тому люди роблять для них
годівнички – невеличкі будиночки, куди насипають корм.
Ми зробили годівнички
Ми зробили годівнички
Для горобчика й
синички.
Корму також принесли,
Щоб голодні не були.
Крихти хліба і
жовток,
Ще насіннячка й
сирок.
Ще пшонця їм повну
жменьку
І горішків
чималенько.
От пташки як
налетіли,
Мабуть дуже
зголодніли.
Все склювали і
наїлись
Та на кущиках
розсілись.
З радості защебетали
—
Так «спасибі» нам
сказали.
- Для яких птахів у
вірші зробили годівничку?
- Що поклали в годівничку?
- Діти, ці пташки
великі чи маленькі? (маленькі)
- Погляньте, ось ще одна годівничка. Чи багато пташок злетілось до неї?
Логіко-математичний розвиток «Пташина годівничка»
https://www.youtube.com/watch?v=29dMkOHtqzM
- Діти, допоможемо й ми пташкам, намалюймо для них годівничку! Розминайте
пальчики:
Пальчикова гімнастика
https://www.youtube.com/watch?v=IcJrsFRlSyE
Малювання «Годівничка»
Матеріали: кубик, фарби, пензлик, стаканчик з водичкою, серветки, аркуш паперу.
Немає коментарів:
Дописати коментар