пʼятницю, 13 жовтня 2023 р.

Весела гусінь

- Доброго ранку, діти! Сьогодні я знайшла на вулиці гарний зелений листочок, підняла його й раптом він почав рухатись. А потім я побачила, що на ньому хтось сидить.

Вся зелена й волохата,

На листочках в неї хата,

Хоч багато ніжок має,

Всяк її переганяє.

 

- Так, діти, на моєму листочку сиділа ось така гусінь.

- Якого вона кольору? (зеленого)

- Скільки в неї ніжок? (багато)

- Ця гусінь дуже зраділа тому, що я не наступила на листочок, й розказала мені, що вона зможе стати гарною.

- Діти, чи знаєте ви, на кого може перетворитися гусінь? (на метелика)

- Так, а для того, щоб стати метеликом, гусені потрібно багато їсти. Що полюбляє їсти гусінь? (листочки, яблучка)

Як гусінь перетворюється на метелика

https://www.youtube.com/watch?v=4gqRs1jIIB0

- Як цікаво! Здогадайтеся та розкажіть, на якого метелика перетвориться яка гусінь, з’єднайте їх лініями.

Наприклад, зелена гусінь перетвориться на зеленого метелика.

- Молодці! Відпустимо ж нашу гарну гусінь назад на листочки, а напалять пропоную зробити веселу гусінь з пластиліну. Розминайте свої пальчики:

Пальчикова гімнастика «Гусінь»

Гусінь, гусінь, постривай!

Ти від мене не тікай!      (діти сварять вказівним пальчиком лівої руки)

А якщо будеш тікати –

Буду я наздоганяти!       (вказівний та середній пальці правої руки «біжать» по

                                               поверхні  столу).

 

Ліплення «Весела гусінь»

Матеріали: дощечка, пластилін зеленого, чорного та білого кольорів, осінній листочок.

https://youtu.be/iDXVzgNQ2PQ


Немає коментарів:

Дописати коментар

Поради на день (29.04)

  - Склади картинку з зображенням вогню: Мультфільм « Що робити під час пожежі? » https://www.youtube.com/watch?v=vTSBL_YOcc4 - Допоможіть...