- Доброго ранку, діти! На вулиці вже падає листя, ви бачили?
- Якого кольору листя на деревах та землі?
- Гадаю, ви вже назбирали гарний букет з листячка, а якщо ні – можете зробити це на прогулянці. Ці листочки допоможуть вам зробити гарну та цікаву гімнастику:
https://www.youtube.com/watch?v=cECb7QZUcr0
- Молодці! Отже, ми бачимо на вулиці вже осінь в усій її красі. А осінні
квіти – справжня прикраса квітника.
- Діти, які осінні квіти ви запам’ятали?
- А чи всі квіти однакові?
Мовленнєва вправа «Квітка яка?»
- Погляньте на нашу квіточку, спробуйте сказати якнайбільше слів про неї.
(гарна, яскрава, рожева, кругла, пишна, пахуча, ніжна й т.д.)
- А що є однакового у всіх квітів? Правильно, у квітів є стебло, листочки,
пелюстки.
Дидактична гра «Розкажи про квітку»
https://www.youtube.com/watch?v=HIglWQBxr2U
- Подивись, скажи,
чого не вистачає цим квіточкам? За бажанням домалюй:
- А ось тут квітнуть дві гарні осінні квітки: айстра та жоржина. Діти, ви вже знаєте, з чого складається квітка, спробуймо тепер порівняти, чи однаково
виглядають айстра та жоржина.
Порівняння айстри та жоржини
Мета: формувати зацікавленість дітей будовою різних квіткових рослин та вміння порівнювати їх за певними ознаками.
Запитання:
- У якої квітки невеличкі тоненькі пелюстки?
- У якої квіткової рослини квіти найбільші?
- У якої квітки серединка кругла, мов
сонечко?
- У якої квітки велике листя?
Немає коментарів:
Дописати коментар