вівторок, 12 вересня 2023 р.

Поради на день (12.09)

 Дидактична гра «Ручки-ніжки»

Малята відповідають на запитання, які ставить дорослий, називаючи відповідну частину тіла.

На чому у нас п’ятки? (На ніжках.)

На чому є долоньки? (На ручках.)

Чим ми бігаємо та стрибаємо? (Ніжками.)

Що можна стиснути в кулачок? (Ручки.)

На чому є пальчики? (На ручках і ніжках.)

На чому є коліна? (На ніжках.)

Чим ми беремо чашку? (Ручками.)

Що є в зайчика? (Ніжки.)

Що допомагає нам піднятися на носочки? (Ніжки.)

 

- Знайдіть тіні різних частин тіла:

   

 

Пограйте в різні ігри, щоб більше дізнатись про вміння свого тіла:



 Гра «Що ми робимо - не скажемо, що ми робимо - покажемо». Ведучий показує  дію, а гравці повинні здогадатися, що це за дія (наприклад, забиває цвяхи, вирізати, грати на гітарі і т.д.)

Гра «Вмію - не вмію» (за принципом «Їстівне - неїстівне»). Ведучий говорить слова «Я вмію» («Я не вмію») і кидає м'яч кожному гравцеві. Той, хто ловить м'яч, повинен сказати, що він може (чого не може робити).

 Гра «Робот» («Заводна іграшка») - закріплювати уявлення дітей про те, що людина - господар свого тіла, здатний керувати ним. Ігрове завдання - чітко виконувати вказівки (команди) свого «господаря». Гру проводять у парах - господар іграшки заводить її ключиком, повернувши 3 рази, і дає чіткі команди, які іграшка повинна виконати. (Наприклад, принеси м'яч, підійди до столу, візьми аркуш паперу і ін). Потім пари міняються місцями.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Поради на день (29.04)

  - Склади картинку з зображенням вогню: Мультфільм « Що робити під час пожежі? » https://www.youtube.com/watch?v=vTSBL_YOcc4 - Допоможіть...