Дидактична гра «Ручки-ніжки»
Малята відповідають на запитання, які ставить дорослий,
називаючи відповідну частину тіла.
На чому у нас
п’ятки? (На ніжках.)
На чому є
долоньки? (На ручках.)
Чим ми
бігаємо та стрибаємо? (Ніжками.)
Що можна
стиснути в кулачок? (Ручки.)
На чому є
пальчики? (На ручках і ніжках.)
На чому є
коліна? (На ніжках.)
Чим ми
беремо чашку? (Ручками.)
Що є в
зайчика? (Ніжки.)
Що
допомагає нам піднятися на носочки? (Ніжки.)
- Знайдіть тіні різних частин тіла:
Пограйте в різні ігри, щоб більше дізнатись про вміння свого тіла:
Гра «Вмію - не вмію» (за принципом «Їстівне - неїстівне»). Ведучий говорить
слова «Я вмію» («Я не вмію») і кидає м'яч кожному гравцеві. Той, хто ловить
м'яч, повинен сказати, що він може (чого не може робити).
Гра «Робот» («Заводна іграшка») - закріплювати уявлення дітей
про те, що людина - господар свого тіла, здатний керувати ним. Ігрове завдання - чітко виконувати
вказівки (команди) свого «господаря». Гру проводять у парах - господар іграшки
заводить її ключиком, повернувши 3 рази, і дає чіткі команди, які іграшка
повинна виконати. (Наприклад, принеси м'яч, підійди до столу, візьми аркуш
паперу і ін). Потім пари міняються місцями.
Немає коментарів:
Дописати коментар