вівторок, 23 травня 2023 р.

Школярі

 - Доброго ранку, діти! Дітей, що навчаються у школі називають школярами, тож зовсім скоро ви ними станете. Школярі знають вже багато чого цікавого та вміють вирішувати складні завдання, перевіримо сьогодні, чи готові й ви йти до школи. Впораєтесь із завданнями?

Вправа «Назви одним словом»

Послухайте слова та назвіть їх одним словом:

- Віра, Надія, Олена, Мілана    (дівочі імена)

- Січень, березень, липень, вересень  (місяці)

- А, Б, С, В, Н  (літери, букви)

- Понеділок, вівторок, четвер  (дні тижня)

- Стіл, диван, крісло, ліжко   (меблі)

- Кросівки, чоботи, туфлі, черевики  (взуття)

- Віл, ведмідь, їжак, лисиця  (тварини)

- Курка, чапля, голуб, ластівка   (птахи)

- Кульбаба, гвоздика, ромашка, конюшина   (квіти)

- Молоток, ножиці, пилка, викрутка   (інструменти)

- Молодці! Також школярі можуть багато розказати про різні речі: їжу, тварин, предмети, але це ж легко. А ось розказати про предмет, пояснити, що це, але не називаючи сам предмет, зможете?

Гра «Поясни та не називай» («Крокодил»)

Наприклад: іграшка, круглої форми, може бути різних кольорів, її кидають та ловлять, може бути футбольний, тенісний та інший, що це? М’яч.

Спробуйте пояснити зображені слова, не називаючи їх.


- Добре впорались! А в наступній грі у групу речей потрапило щось зайве. Щоб визначити, що саме є зайвим, звісно треба знати, що за предмети або живі істоти зображені, для чого вони потрібні, з чого вони зроблені та ін. Тобто дуже багато інформації, але, впевнена, це завдання не буде для вас важким!

Дидактична гра «Що зайве?»

https://www.youtube.com/watch?v=8Ea0A0OER1Y

- Молодці! А якщо щось не вийшло, або ви відповіли неправильно, не засмучуйтесь! Краще посміхніться, заспокойтесь та спробуйте ще раз, адже гарні емоції допомагають нам в житті. Діти, в школі ви будете відчувати багато різних емоцій: захоплення, радість, здивування, іноді може бути й смуток та образу, але кожна емоція виражає ваше ставлення до певної ситуації. Дуже важливо знати ці емоції та розуміти, чому саме цю емоцію ви або хтось інший відчув, вміти про неї розповісти.

Відео «Мої емоції»

  https://www.youtube.com/watch?v=17rG9EHzcLI

- Розглянь картинки ситуацій та відміть, яку емоцію відчувають герої:

Вправа «Емоції»

- Я бачу, що ви дуже легко впоралися з усіма завданнями! А наостанок я хочу вам запропонувати вивчити напам’ять вірш М. Лисича «Школярі». Послухайте його кілька разів, повторіть.

Вивчення вірша

Школярі

От і літо вже промчало,

Стала осінь на порі.

Ми сьогодні наладнали

І пенали, й букварі.

До побачення, веселий,

Незабутній дитсадок!

Осінь нам доріжку стеле,

Кличе дзвоник на урок.

Сонце радісне сіяє,

Усміхається вгорі,

Наче нас воно вітає:

— Добрий ранок, школярі!

Бесіда за змістом вірша

— Про який день цей вірш?

— Що взяли з собою діти?

— З ким прощаються діти?

— Хто кличе їх на урок?

— Хто усміхається вгорі дітям?

— Як вітає сонечко дітей?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Полетімо на ракеті

  - Доброго ранку, діти! Сьогодні незвичайний день, а справжній День космонавтики! Тож скоріше перетворюємося на космонавтів та шукаємо наш ...