- Доброго ранку, діти! Сьогодні ми з вами згадаємо та спробуємо відтворити якомога більше рухів різних тварин. Тож починаємо перетворюватись й перше завдання – відтворіть рухи зображених тварин:
- Молодці! Кожна тварина в певний час може рухатись по-різному, але є основна дія, яка відіграє важливу роль в їхньому житті. Згадайте, хто із тварин як рухається.
Мовленнєво-рухлива
гра «Хто як рухається»
Доповніть
словосполучення та відтворіть рухи:
Плаваємо, як….
Повземо, як…
Лазимо, як…
Ходимо, як…
Бігаємо, як …
Стрибаємо, як …
Літаємо, як…
- Молодці! Рухи деяких тварин дуже цікаві. Перегляньте відео про
тварин-рекордсменів: хто найшвидше бігає, хто найбільше спить, а хто може
стрибнути на велику відстань.
Відео «Тварини-рекордсмени»
https://www.youtube.com/watch?v=v-WZZrboFA8&t=228s
- Для того, щоб
виживати в природі та виконувати певні рухи, кожна тварина має свої особливості.
Згадайте ці особливості тварин в грі:
«Властивості тварин»
https://learning.ua/mova/pershyi-klas/piznaiemo-tvarynnyi-svit
- Діти, ви вже знаєте багато тварин, що живуть на нашій планеті в різних
куточках світу. Наприклад, художник на цій картині відобразив тварин джунглів –
тропічних лісів. Розгляньте уважно картину та дайте відповіді на запитання.
Розгляд картини Е. Тінгатінга «У джунглях»
- Кого ти бачиш на картинці? Як ти гадаєш, де це відбувається?
- Хто з тварин
рухається, а хто – перебуває в спокої?
- Чи рухаються птахи?
Чому ви так думаєте?
- Чи мешкають такі
тварини в нашій місцевості? Поміркуйте, чому?
- Чим сподобалась вам
картина?
- Пропоную вам зараз
розімнути пальчики та спробувати намалювати слона та слоненя самостійно:
Пальчикова гімнастика
У зоопарку слон стоїть
Довгим хоботом трубить.
Головою він киває,
Ніби в гості закликає.
Долоня на себе. Середній палець опущений. З одного боку він затиснутий
мізинцем і безіменним, з другого - вказівним і великим. Ворушити середнім
пальцем. Качаємо всією долонею.
Малювання «Слон та слоненя»
Немає коментарів:
Дописати коментар