середу, 22 березня 2023 р.

Рекомендації на день

 

Спостереження за деревами та кущами:

           Наступила весна. Подивіться, як хороше на вулиці: сонечко яскраво світить прокидається все живе.

           Сонечко яке? (Жовте, кругле, яскраве)

           На що схоже?

           Небо якого кольору?

           Що це на небі? (Хмари)

           На що схожі хмари?

           Я вас запрошую в гости до весняного дерева. Подивіться скільки бруньок на гілочці, вони вже розкрилися.


           Що з'явиться з бруньок? (Листочки)

           Понюхайте, чим пахнуть перші листочки? (Весною, зеленою травою, дощем.)

           Листочки які? (Зелені, маленькі, різьблені, ніжні, красиві, яскраві, нарядні)

           Обережно доторкніться до листочків. Листочки на дотик які? (Липкі, клейкі)

           Дотроньтеся до  стовбура  дерева. Стовбур який? (Шорсткий, теплий, колючий)

           Порівняєте стовбур і гілочки. (Гілочки тоненькі, а стовбур - товстий)

           Чому не можна ламати гілочки дерев?


На прогулянці розглянути кущ шипшини, виділити його частини (багато стебел, листя).

Показати дітям, що у куща  теж є коріння.

На подальших прогулянках розглянути кущ акації і дерева (тополя, клен), уточнюючи їх будову.

Пропонує пояснити, як вони дізналися, що це дерево (кущ).

           Чому весна має зелений колір? ( Зеленіють травичка, кущі, дерева).

           А чому навесні все зазеленіло? (Пригріло сонце, й стало тепліше).

           Як називаються дерева, які навесні вдягаються в листя, а восени скидають його? (Листяні).

           Назвіть їх. (Береза, клен, каштан, дуб, тополя...).

           А як називаються дерева, які не скидають свого зеленого вбрання? ( Хвойні).

           Назвіть їх. ( Сосна, ялина, туя, кедр, смерека, модрина).

           Пригадайте дерева, які ростуть на ділянці нашого дитячого садка. (Діти називають).

Порівняти бруньки  берези, бузку і інших дерев, уточнити їх будову.

 

Трудова діяльність: Хоч весна і наступила, їжі для тварин сильно не збільшилось, тому погодуйте пташок у годівничці.

 

«Які твої речі?» (творення дієприкметників від слів-назв дій та складання речень із ними)

Діти будують речення (за зразком та за допомогою педагога):

Твої штанці випрасували. Які твої штанці? (Мої штанці випрасувані.)

Твої шкарпетки випрали. Які твої шкарпетки? (Мої шкарпетки випрані.)

Твої чобітки вимили. Які твої чобітки? (Мої чобітки вимиті.)

Твої черевички почистили. Які твої черевички? (Мої черевички почищені.)

Твою книжку обгорнули. Яка твоя книжка? (Моя книжка обгорнута.)

Твої кіски заплели. Які твої кіски? (Мої кіски заплетені.)

Твої іграшки прибрали. Де твої іграшки? (Мої іграшки прибрані.)

Твій ґудзик пришили. Який твій ґудзик? (Мій ґудзик пришитий.)

 

Бесіда «Про гострий зір та гарні зуби»

Діти за активною допомогою педагога обговорюють чинники, які впливають на здоров’я очей та зубів.

Корисно для зору: вживання вітамінів, чорниць та моркви, гімнастика для очей, достатній відпочинок (сон).

Шкідливо для зору: дивитися телевізор, гратися за комп’ютером, терти очі (особливо брудними руками), розглядати книжку лежачи або при недостатньому освітленні.


Корисно для зубів (вони будуть здоровими, білими, красивими):

їсти молочні продукти, свіжі овочі та фрукти, чистити зуби після сніданку та на ніч; полоскати рот після кожного прийому їжі, регулярно відвідувати стоматолога.

Шкодять зубам, псують їх солодощі, газовані напої, надто тверда їжа (наприклад, розгризання зубами шкаралуп горіхів), «забування» про чищення зубів і т. ін

 


Дидактична гра з рухами «Не можна чи треба?»

Називайте дітям речення, даючи відповідь «треба», дитина підіймає  руки, а коли відповідають «не можна»,  ховає їх за спину.

 

Не можна чи треба:

  • Щодня причісувати волосся?
  • Після прогулянки мити руки?
  • Увечері чистити зуби?
  • Об’їдатися солодощами?
  • Боятися ходити до зубного лікаря?
  • Цілий день дивитися телевізор?
  • Фарбуватися маминою косметикою?
  • Старанно мити своє тіло?
  • Користуватися шампунем, мочалкою, гелем для душу тощо?

 

Гра "Наздожени м'яча"

За сигналом дорослий прокочує м’ячі по підлозі, а дитина намагається якнайшвидше наздогнати  м’яча.

 

Гра "Підкинь та переклади"

Дайте дитині невеликий м'яч. Його завдання буде перекинути м'яч з однієї руки в другу, після чого перекласти його назад.




Розгадайте ребуси: 











Немає коментарів:

Дописати коментар

Полетімо на ракеті

  - Доброго ранку, діти! Сьогодні незвичайний день, а справжній День космонавтики! Тож скоріше перетворюємося на космонавтів та шукаємо наш ...