Ігрова вправа «Вереда»
Запропонуйте дитині пограти та оцінити збоку вередування: як
гарно воно виглядає?
Роль дорослого – вередування, дитина ж уявляє себе дорослим.
Дорослий вередливим тоном щось требує – «хочу цукерку», а
дитина намагається заспокоїти та запропонувати щось інше.
Після того, як отримав бажане той, хто вимагав повинен
відмовитись від забаганки, а інші мають умовити його погодитися.
Після гри запитайте в дитини:
- - Які в тебе враження від гри?
- - Як ти себе почував?
Проведіть бесіду «Що таке забаганки?»
-Як ти думаєш, що означає це слово? Чи можна сказати, що мрія, бажання, мета та забаганка – це одне й те ж саме? Що для людини має більше значення – мрія чи забаганка? Від чого легше відмовитися?
Запропонуйте
дитині пригадати твір Г.Бойка “Вереда”, прочитайте уривок, обговоріть його.
-Уже проснувся Вереда! Ось у ліжку він сидить,
В стінку стука: – Мамо,йди!Іди сюди! Візьми на руки!
– Хлопець дригає ногами, обливається сльозами.
І подушку обійма: -ма-ма-ма!
Прочитайте казку про карусельних коників Г.Циферова.
Обговоріть зміст: про що мріяв кожен з них?
Бігли по колу карусельні коники: цок-цок. Потім
почали сперечатися, хто перший.
— Я перший, — сказав коник із золотою гривою.
-Я другий, — сказав коник із сріблястим хвостиком.
— Я третій, — сказав коник з мідними підковками.
Побігли. Пробігли коло, пробігли друге. Знову зупинилися.
— Ні, — заплакала золота гривка, — я не буду більше
бігати. Якщо я перша, то чому попереду мене остання?
Рухлива гра «Ниточка та голочка»
Запропонуйте дитині пограти в гру. нехай дитина буде ведучим
– “голкою”, інші члени родини та друзі візьмуться ланцюжком за руки – це буде
“нитка”. “Голка” рухається між предметами, меблями, робить несподівані
повороти. “Ниточка” повторює шлях.
Організуйте з дитиною конструювання з паперу «Літак»
Поясніть, що, на відміну від звичайного життя, за допомогою
гри можна виконати будь-яку забаганку, навіть неможливу.
Чи змінилося
ставлення дитини до забаганок під кінець заняття?
Немає коментарів:
Дописати коментар