Доброго ранку, діти, відгадайте загадку:
Тане сніжок,
оживає лужок,
День прибуває –
коли це буває? (Навесні)
- - - Правильно,
зима поступилася місцем весні. Чи можете ви сказати, чим відрізняється весняна
погода від зимової? Як називається перший весняний місяць?
Погляньте на
зображення родини ведмедиків.
- - Хто до нас сьогодні в гості прийшов? Це тато-ведмідь, мама-ведмедиця та малята-ведмежата. Як їх можна разом назвати? Хто вони? (родина, сім’я)
- -
До
нас в гості завітав ще дехто. Це зайчик, і він не знає, що можна подарувати
матусі на свято 8 березня!
Гра «Проведи зайчика до квіточок»
Дайте дитині
аркуш, розлінований на клітинки: 4 рядки по 5 клітинок)
У найнижчій
клітинці покладіть фігурку зайчика(намалюйте його) а у найвищій праворуч
намалюйте квіточку. Зазначте кількість стрибків до квіточки, які повинен
виконати зайчик, а дитина повинна намалювати його стрибки.
Наприклад: три
клітинки вгору, одна праворуч, дві вниз, три праворуч, дві вгору.
Дидактична гра
«Чарівна квітка»
Зайчик дістався
до квітника та просить ще трошки допомогти йому: допоможіть зібрати букет!
Дайте дитині
конверт із квітковими пелюстками, 5 круглих серединок для квіток, на кожній
написано цифру, скільки пелюсток повинно бути на цій квітці.
Коли дитина
впорається із завданням, скажіть, що зайчик дуже вдячний за допомогу, а його
мама в захваті від того, який гарний букет він подарував настільки, що на всю
зайчикову родину вона напекла смачнючі тістечка!
- -
Одну
скуштував тато, скільки залишилось?
- -
Другу
з’їв зайчик-синочок. Скільки залишилось?
- -
Донечка-зайченятко
теж скуштувала одне, скільки залишилось?
- -
На
гостину завітала бабуся-зайчиха і вони розом із мамою-зайчихою з’їли по
тістечку з чаєм.
- - Скільки
залишилось? (Жодної) Коли немає жодного предмета, то ми використовуємо цифру 0.
-
Цифра
0 позначає число нуль. Погляньте на зображення цієї цифри. Обведіть його
пальчиком. Спробуйте намалювати його в повітрі.
- Запропонуйте дитині обміркувати, чи можливо скористатись числом нуль при лічбі квіточок? Чому(бо лічити починають з числа 1)
- - Давайте згадаємо числовий ряд. Якщо 0 – це число, то повинно мати і місце в числовому ряді. Де його місце?
- Викладіть перед собою лічильні палички. Скільки необхідно взяти паличок для числа 1? 2? 3?
- А скільки для числа 0?
- Одже, місце нуля в числовому ряді перед одиницею.
Розгляньте
малюнок потяга.
В першому вагоні
їде сім’я зайченят, а другому – нікого.
- -
Скільки
вагоні в потязі?
- -
Скільки
зайчикив в першому вагоні? Викладіть перед собою цифру 3.
- -
Скільки
в другому? Нігоко. Ми можемо позначити це цифрою 0.
- - Як ми
можемо дізнатись, скільки всього зайчиків їде в потязі? Правильно, нам
необхідно додати кількість зайчиків у першому вагоні до зайчиків у другому
вагоні, тобто: «3+0»
- -
Якою
буде відповідь? Чому? Чи змінилась кількість тварин?
Зробіть висновок,
що при додаванні до будь-якого числа до числа нуль відповідь залишається тією
самою. Так само відбувається і віднімання нуля.
Підсумок заняття:
- -
З
якою цифрою ви сьогодні ознайомилися?
- -
Чи
зміниться число, якщо до нього додати нуль?
- -
Чи
можемо ми використати нуль, якщо нам необхідно порахувати предмети?
Немає коментарів:
Дописати коментар