- Доброго ранку, діти! Подивіться зараз навколо себе, розкажіть, які гарні речі вас зараз оточують? Можливо поруч стоїть гарна ваза чи статуетка, на шпалерах красивий візерунок, а на підвіконні квіти? Люди, помічаючи та цінуючи красу, здавна прикрашали своє житло, свої будинки. Навіть існує твердження, що по будинку можна багато чого розказати й про його хазяїна. Поміркуйте, про що може свідчити прикрашене житло?
- Перегляньте невеличке відео та послухайте, як за звичаєм прикрашали
українці свої хати, що обов’язково було у хаті, а що на подвір’ї?
Відео «Українська хата»
https://www.youtube.com/watch?v=rsuCXJ8vTNs
- Чи вам сподобалося в оформленні української хати?
- Які речі привносили в житло красу?
- Про красу української хати та рідної домівки дійсно складено дуже багато віршів, послухайте один з них:
Наша хата
Я люблю свою хату,
І подвір’я, й садок,
Де і сонця багато,
І в жару – холодок.
Тихо й затишно. Квіти
Коло хати цвітуть,
І невтомно все літо
Бджоли в цвіті гудуть.
Все для мене тут рідне:
Стіни, білі як сніг,
І віконце привітне,
І дубовий поріг.
І ряденця строкаті,
Й рушники на стіні –
Навіть дим в нашій хаті
Рідно пахне мені.
І.Гнатюк.
— Від якого імені
ведеться оповідь у вірші?
— Де знаходиться, по-вашому, ця хата?
— Про які елементи декору (прикрашання) йдеться у вірші?
- Діти, а чим прикрашають люди своє житло зараз? Що дає красу та комфорт
домівкам? Пропоную зараз вам уявити себе дизайнерами інтер’єру та подумати, щоб
ви додали в житло, щоб воно стало гарним та затишним, модним?
Мовленнєва вправа
«Продовж речення»
- Пропоную продумати
вимоги, яких потрібно дотриматися при створенні гарного дизайну:
Меблі повинні бути
м’якими, для того, щоб…
Щоб швидко прибирати
іграшки, нам потрібно…
Приміщення може бути
… кольору, тому що…
Щоб було красиво,
варто…
Для відпочинку та
затишку потрібно…
- Молодці! Взагалі студії інтер’єру займаються виконання замовлень на
оформлення якогось приміщення. Завдання складне, адже для цього потрібно не
тільки знати, хто живе в тій домівці, але й все підбирати до його особливостей.
Наприклад, погляньте на ці будиночки та спробуйте здогадатись, чиї вони?
Дидактична гра «Чиє
житло»
Підказка - герої казок: Котик та Півник, Заєць та Лисиця, три ведмеді, брати-поросята.
(Казка «Зайчикова хатка», будиночки Лисиці та Зайця)
(Казка «Троє поросят», будиночки братів-поросят Ніф-Ніфа, Нуф-Нуфа і Наф-Нафа)
(Казка «Три ведмеді», домівка ведмедів)
(Казка «Котик та Півник» та їхня хата)
- Молодці, швидко здогадалися! А тепер пофантазуйте та спробуйте створити власний інтер’єр домівки казкового героя, наприклад, принцеси, семеро козенят, Котигорошка, Кота з казки «Пан Коцький». Ви можете вибрати будь-якого героя, але не забувайте, що оформлення домівки повинно відображати того, хто в ній живе. Які цікаві елементи ви вирішите додати: меблі, візерунки, картини, посуд та т.п.? Що це буде: хата, будинок, палац?
Немає коментарів:
Дописати коментар