середу, 8 лютого 2023 р.

Краса форм та цифр

 - Доброго ранку, діти! Продовжуючи говорити про красу, не можна забути про математичну красу: красу геометричних форм та цифр. Згадайте, які геометричні форми ви пам’ятаєте? Які з них вам подобаються найбільше? Чому?

- Діти, геометричні фігури поділяються на площинні (квадрат, коло, трикутник, прямокутник) та об’ємні (піраміда, куб, циліндр, куля). Згадайте об’ємні фігури, передивившись невеличке відео:

Відеофрагмент «Об’ємні геометричні фігури»

      https://www.youtube.com/watch?v=e1uXaYE0mSo

- Ось такі різні, але гарні геометричні фігури, всі вони мають свої особливості. Діти, чи помічали ви, як багато різних форм та фігур оточують нас? Предмети побуту, споруди, навіть живі істоти мають свою форму. Спробуйте в наступній грі підібрати речі, схожі на певні фігури.

Дидактична гра «Геометрія навколо нас»

Озирніться навколо себе, подумайте та скажіть, що схоже на:

Квадрат — …

Трикутник – …

Прямокутник – …

Коло -…

Куб – …

Піраміду – …

Кулю – …

- Молодці, погляньте, які гарні фігури є в наступній грі-судоку.

Математична гра «Геометричне судоку»

- В грі судоку є правило: потрібно розташувати фігури або додати пропущені таким чином, щоб вони не повторювались в одному ряду. Будьте уважними!


- Отже, я впевнена, що ви згодні з тим, що кожна фігура має свою красу. А як щодо цифр? Вони теж усі різні, складаються з певних елементів, схожі на щось. Сьогодні пропоную вам розглянути ось цю цифру:


- Це цифра 8. Вона утворюється при додаванні 1 до числа 7, тобто 7+1=8. Уважно розгляньте її, на що вона схожа? Які геометричні фігури ми можемо в ній побачити? В цікавому відео дізнайтеся більше про утворення цифри 8 та її схожості з іншими предметами.

        Відео «Число та цифра 8»

 
  

   https://www.youtube.com/watch?v=XRGZflUnmxM

- Діти, чи подобається вам ця цифра? До речі в багатьох казках можна знайти 8 героїв, наприклад: Білосніжка та 7 гномів = 8, Мамуся-коза та семеро козенят -  теж 8. Можливо ви знаєте ще приклади?

Мовленнєва гра «Я знаю 8 речей»

В цю гру можна пограти з м’ячем: проговоривши фразу «Я знаю вісім…», підкидайте м’яч кожного разу, коли говорити наступне слово. Не забувайте при цьому рахувати!

Наприклад: Я знаю 8 свійських тварин – кішка, собака, папуга,  корова, свиня, коза, вівця, кролик.

Я знаю 8 диких тварин - ….

Я знаю 8 дерев - …

Я знаю 8 дівочих імен - …

Я знаю 8 чоловічих імен - …

Я знаю 8 птахів - ..

Можна загадувати будь-що!

- Отже, краса завжди існує навколо нас, навіть у формах та числах, треба тільки вміти її знаходити!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Полетімо на ракеті

  - Доброго ранку, діти! Сьогодні незвичайний день, а справжній День космонавтики! Тож скоріше перетворюємося на космонавтів та шукаємо наш ...