четвер, 15 грудня 2022 р.

Як українці здоров’я гартують

 - Доброго ранку, діти! Українці – сильний народ, що немало уваги приділяє своєму здоров’ю. Навіть вітаючись та прощаючись, люди бажають один одному здоров’я: «Здоровенькі були!», «Доброго здоров’ячка!», «Бувайте здорові!»

-Діти, а ви пам’ятаєте, що здоровим організм є тоді, коли всі його органи та частини тіла здорові та працюють разом. Пропоную вам порухатись та перевірити, наскільки добре взаємодіють ваші очі, руки та ноги за допомогою вправи «Повтори».

Вправа «Повтори за мною»

https://www.youtube.com/watch?v=bhnmbaZ5y0I

-Добре впоралися! Чи було вам складно? Які вправи здалися найскладнішими?

Звісно, рух – це одна з основ нашого здоров’я, тому кожного дня неодмінно треба робити ранкову гімнастику та фізичні вправи. Ще багато років тому українці розуміли, що здоров’я людини є його найбільшим багатством. Цю думку вони неодноразово втілювали в мудрі вислови, так і з’явилося багато різних народних прислів’їв про здоров’я. Чи знаєте ви якісь із них? Допоможіть в наступній вправі відновити заплутані прислів’я.

Вправа «Продовж прислів’я про здоров’я»

-Чудово! Діти, згадайте, що ще допомагає людям бути здоровими? Що для цього потрібно?

Дидактична гра «Назви друзів здоров’я»

-Діти, якщо ви вважаєте, що це потрібно для здоров’я – плескайте в долоні, якщо ні – тупотіть ніжками.

Сонце, свіже повітря, забруднене повітря, погане освітлення,

 фізкультура, чисте повітря, гігієна, брудна вода, недоїдання, 

злість, прогулянка, правильне харчування, гарний настрій,

 погані звички, чиста вода, спорт.

-Молодці, діти! А чи знали ви, що з давніх-давен українці займалися різними видами фізичних навантажень та вправ? Наприклад, зараз починається відроджуватися такий вид вправ, як хортинг – система зміцнення здоров’я, якою займалися самі козаки. 

Я впевнена, ви знаєте, що козаки були міцного здоров'я, легко витримували холод і голод, спеку і спрагу; під час бойових дій були невтомними, хоробрими, сильними в захисті. А оскільки жили та тренувалися козаки на острові Хортиця, то й з’явилася така назва цього спорту.

- Спробуйте повторити кілька козацьких вправ з наступною фізхвилинкою.

Фізхвилинка «Козацькі вправи»

https://www.youtube.com/watch?v=s1dwPCm6_fQ

- Звісно тренуватися й займатися фізичними вправами не завжди легко, але якщо людина здорова, то вона має змогу зробити та дізнатися багато цікавого. Поміркуйте, які можливості дає нам міцне здоров’я?

Мовленнєва вправа «Продовж речення»

Почніть вислів словами «Я здоровий(а), тому я можу…»

Діти, також буде цікаво, якщо ви зможете схематично намалювати свої відповіді на цей вислів.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Полетімо на ракеті

  - Доброго ранку, діти! Сьогодні незвичайний день, а справжній День космонавтики! Тож скоріше перетворюємося на космонавтів та шукаємо наш ...