понеділок, 4 вересня 2023 р.

Тиждень безпеки. Свої та чужі.

 

Тиждень безпеки. Свої та чужі

Доброго ранку, діти! Скажіть, будь ласка, як називають ті люди, які живуть з вами? (свої, сім’я). Назвіть кого ви знаєте з своїх? (тато, мама, бабуся, дідусь, тітка, дядько, брат, сестра).

Пальчикова гра «Сім’я»



Оцей пальчик – мій дідусь,

а оцей – бабуся,

Оцей пальчик – мій татусь,

а оце матуся,

Оцей пальчик – я маля,

ось і вся моя сім’я.

-А як назвемо тих, яких ви знаєте? (знайомими). А чи знаєте як називаються ті люди, яких ви не знаєте? (чужі, незнайомці).

От саме з незнайомцями і треба бути дуже обережними. Вони можуть підманювати до себе цукерками, іграшками, маючи недобрі наміри. Чужа людина може бути небезпечна. Якщо на вулиці до вас чіпляється незнайома людина – швидше біжіть додому або кличте на допомогу.

- Послухайте ситуації та скажіть, як треба вчинити, не забуваючи про небезпеку.



Обговорення проблемних ситуації :

 Дорослий вмовляє дитини піти з ним куди-небудь, обіцяє подарувати іграшку або показати щось цікаве;

 Дорослий відкриває дверцята машини і пропонує дитині покататися разом з ним;

 Дорослий пригощає дитину смачною цукеркою, морозивом та пропонує піти з ним, кажучи, що вдома у нього ще є багато різних смачних солодощів.

- А що ж робити, якщо ви вдома, а до вас приходить чужа незнайома людина? Є певні правила! Подивіться відео:


https://www.youtube.com/watch?v=8eQDy0ApYvU

- А ось деякі герої казок не знали цих правил й постраждали, розглянь картинки та скажи, хто вчинив неправильно в цих казках, згадай, що сталося.

Дидактична гра «Хто вчинив неправильно?»

-Отже, діти, добре запам’ятайте правила поведінки з незнайомими людьми й ви ніколи не потрапити в біду!



Немає коментарів:

Дописати коментар

Поради на день (16.05)

  - Дізнайтесь цікаве про вишивку: https://www.youtube.com/watch?v=OoCECorpbsg - Вивчіть вірш про вишиванку: Дидактична гра «Знайди україн...