Доброго ранку, діти!
Почніть заняття з
гри «Розвідники»
Називайте щось,
що є частиною цілого і знаходиться в одній кімнаті із вами, а дитина повинна
назвати цей предмет. Наприклад «Жовтий хвіст» - частина іграшкової мавпи,
«Металева ручка» - частина чайника.
Створіть ігрову
ситуацію «Бюро прогнозів»
Поясніть дитині,
що прогнози – це передбачення. Для них важливі слова «Якщо» і «Якби».
Запропонуйте
дитині швидко продовжити речення.
- -
Якщо
папір згорить, то…
- -
Якщо
полити дерево, то…
- -
Якщо
тобі шість років, то…
- -
Якщо
йде дощ, то…
- -
Що
буде якщо зникнуть усі іграшки?
- -
Що
буде, якщо дорослі будуть увесь час гратися іграшками?
-
-
Який звук найчастіше зустрічається в словах? ([л][л’])
-
- Назвіть
слова, в яких він зустрічається (літак, лис, летить, ліс, лисиця, лисенята)
-
-
Який перший звук ви чуєте у слові літак ? ([л’])
-
-
А у слові лис? ([л])
-
- Отже, ми почули
звуки [л], [л']
Ознайомтеся із
звуком [л]
https://www.youtube.com/watch?v=ccjB6bxIrJ8
Попрактикуйтесь у
вимові скоромовки:
Запропонуйте дитині взяти
дзеркало та повправлятись у вимові звуку [л].
Поясніть, що при вимові звуку Л язика
упирається у верхні зуби або десни. Мова допомагає нам вимовити цей звук. Раз
мова допомагає нам вимовляти цей, до якої групи ми віднесемо його? (Це
приголосний звук)
Пограйте в
гру «Визначення місця звуку в словах»
Називайте
слово, а завдання дитини сказати, де знаходиться звук в слові: на початку, в
середині чи в кінці.
Початок: Лампа, човен, місяць, лижі, лисиця, цибулю, лев,
лопата і т.д.
Середина:
молоток, білка, полку, павич, апельсин, блискавка, пальто, курча і т.д.
Кінець:
стіл, стілець, підлога, пенал, дятел, бінокль, самоскид і т.д.
Запропонуйте
дитині згадати, в яких іменах є звук [л]?
Наприклад, ім’я Люба:
Давайте визначимо, скільки
в ньому складів? Правильно, два, як ми це визначили?
Намалюємо звуковий аналіз:
Фізхвилинка:
Лі-лі-лі! Лі-лі-лі!
Діти ми малі.
Відпочити захотілось.
Ла-ла-ла! Ла-ла-ла!
Захитались дерева!
Ли-ли-ли! Лі-лі-лі!
Гнуться віти до землі.
До сонечка зростали,
Височенькі стали
Від тепла і від водиці,
- Як
називається звук, з яким ми познайомилися? Який він? Наведіть приклади слів з
цим звуком?
Запропонуйте дитині розмалювати зображення та озвучити
намальоване на ньому «Левеня любить читати)
Немає коментарів:
Дописати коментар